پایگاه اطلاع رسانی روستای فارسیجان

پایگاه اطلاع رسانی روستای فارسیجان

ایجاد پایگاه اطلاع رسانی روستای فارسیجان توسط عباس محمدخانی
پایگاه اطلاع رسانی روستای فارسیجان

پایگاه اطلاع رسانی روستای فارسیجان

ایجاد پایگاه اطلاع رسانی روستای فارسیجان توسط عباس محمدخانی

عکس روز ( این تصویر مربوط به کجاست در بخش نظرات بنویسید )

 

بقیه عکسها در ادامه ...

این عکس مربوط به کجاست؟ 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
سجاد میرشکار جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:44 ب.ظ

سلام
من سجاد میرشکاری فارسیجانی هستم.
به وبلاگ زیبای شما سر زدم.کمال تشکر را از شما دارم که چنین وبلاگی را درست کرده اید.
برایتان آرزوی موفقیت میکنم.
یا علی
سجاد میرشکاری فارسیجانی

با سلام
با تشکر از ارسال نظر شما واینکه شما به این وبلاگ سر می زنید خواهشمندم نظرات خود را برای بهتر شدن مطالب وبلاگ ارسال نمایید .
با تشکر : عباس محمدخانی

قنبرعلی فارسیجانی شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:39 ق.ظ

عکس مربوط به گوشه قلمستان عباس خوشبرخورد می باشد.
جلوی ورودی آب

با سلام
با تشکر از ارسال نظر شما
فکرمی کنم شما قدم به قدم باغها وبیابان و... فارسیجان را گشته اید

سجاد شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:26 ب.ظ

سلام من سجاد میرشکار هستم
این عکس را نمیدانم لطفا یک خورده راهنمایی کنید

صاحب باغ (قلمستان )را خدا رحمت کند اسمش عباس ....

سجاد شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:28 ب.ظ

سلام

[ بدون نام ] یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:11 ب.ظ

عکس مربوط به قلمستان میباشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد